beckiiis.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mycket, ungefär allt mellan himmel och jord! Hoppas du stannar! Kram <3

Välkommen hit ♥

Publicerad 2013-05-07 21:22:00 i Allmänt

Haft uppehåll på bloggandet nu. Bloggade innan på nattstad, helt okej faktiskt.. Men började sakna bloggandet så jag tänkte jag gör ett nytt försök! Inte varit så aktiv på mina andra bloggar jag har haft, men ska verkligen försöka nu! Ska snart sova, är hur trött som helst.. Imon är det en ny dag på prao'n! Nu kör vi sista dagen denna veckan! Bloggar senare.. kanske. Om jag inte är allt för upptagen med att snacka med min fina älskling..Btw, jag ska försöka fixa iordning bloggen imon.. och skriva lite mer om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beckiiis

Jag är en tjej på 15 år och bor i en liten håla som heter Bollebygd, det ligger mellan Göteborg och Borås, jag är ifrån Varberg. I min blogg kommer jag att skriva allt mellan himmel och jord.. Hoppas du stannar! Kram <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela