beckiiis.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mycket, ungefär allt mellan himmel och jord! Hoppas du stannar! Kram <3

Dagen..

Publicerad 2013-05-08 19:08:41 i Allmänt

Sitter i min säng just nu med Jollan, en 5-åring.. Har precis ätit lite paj och firat Lena som fyllde 33 år igår! För ungefär 1 timma sen sa jag hejdå till Tobbe och Koffe som va här en stund.. Världens bästa vänner måste jag säga! :) 
På prao'n idag gick det väldigt bra, fick gjort mycket! Har inte så mycket att skriva om just nu, men vi hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beckiiis

Jag är en tjej på 15 år och bor i en liten håla som heter Bollebygd, det ligger mellan Göteborg och Borås, jag är ifrån Varberg. I min blogg kommer jag att skriva allt mellan himmel och jord.. Hoppas du stannar! Kram <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela