beckiiis.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mycket, ungefär allt mellan himmel och jord! Hoppas du stannar! Kram <3

Helt sjukt..

Publicerad 2013-05-08 20:33:12 i Allmänt

Helt sjukt vad man kan sakna någon.. Träffade tobbe för typ 2 timmarsen och ligger numera i min säng och väntar på att jag ska få ett sms av honom... Men jag vet att han är osocial när han är med koffe och sen att han inte kan smsa när han kör a-traktorn. Duktigt ! ;) Nej men ärligt, blir så glad när jag pratar med han. Lycklig på hög nivå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beckiiis

Jag är en tjej på 15 år och bor i en liten håla som heter Bollebygd, det ligger mellan Göteborg och Borås, jag är ifrån Varberg. I min blogg kommer jag att skriva allt mellan himmel och jord.. Hoppas du stannar! Kram <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela