beckiiis.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mycket, ungefär allt mellan himmel och jord! Hoppas du stannar! Kram <3

Ahmen, cha!

Publicerad 2013-05-10 13:05:49 i Allmänt

Heeeejjjj! Nej men , förlåt att jag inte bloggade igår, jag gjorde något.. Eh.. Jo juste, jag va hos Lenas pappa o sen va jag på Lenas mammas grav och planterade blommor.. o när jag kom hem va jag as trött, låg typ o sov.. haha! 
 
Och idag händer ingenting.. Vill till stan o shoppa.. Men jag är forever aone idag så ingen vill till stan med dig, buhuuuuu.. Lol. Imon på morgonen så ska jag nog på en raggarträff i Borås, wiie! senare på kvällen hoppas jag att pappa o dom åker iväg, för då ska jag antagligen träffa min frieeend.. :D Känner att detta inlägget blev ganska tråkigt, men vafan ska jag blogga om när man inte har gjort något?:s Jaja, vi hörs av.. haha !  
Så stolt storasyster är jag.. MIN BROR PÅ BILDEEEN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beckiiis

Jag är en tjej på 15 år och bor i en liten håla som heter Bollebygd, det ligger mellan Göteborg och Borås, jag är ifrån Varberg. I min blogg kommer jag att skriva allt mellan himmel och jord.. Hoppas du stannar! Kram <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela