beckiiis.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mycket, ungefär allt mellan himmel och jord! Hoppas du stannar! Kram <3

GOD MORGON!

Publicerad 2013-05-08 08:56:11 i Allmänt

Vaknade för en liten stund sen, ska snart äta.. Får skynda mig lite, om jag ska hinna till skolan innan jobbet kallar. Vi har praoveckor nu, idag är det sista dagen för denna vecka. Ikväll tror jag inte det händer så mycket förutom att jag kanske ska träffa mina kompisar i byn... Men måste göra mig iordning nu, o sen om jag hinner så drar jag till skolan och säger hej till Tobbe! Wiie!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beckiiis

Jag är en tjej på 15 år och bor i en liten håla som heter Bollebygd, det ligger mellan Göteborg och Borås, jag är ifrån Varberg. I min blogg kommer jag att skriva allt mellan himmel och jord.. Hoppas du stannar! Kram <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela